thesims3fjortizzangel

Alla inlägg under maj 2013

Av samenta & emma fjortizzangels - 31 maj 2013 20:03

Jag föreslår att ni följer:

 

Fantas simsblogg är jättebra och handlar om typ ALLT!! Stor föreblid!

Ps. Em har typ slutat blogga på den här bloggen, så jag skriver alla inlägg själv. Hejdå!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 31 maj 2013 15:22

Har ni märkt att era simmar ser ut på exakt samma sätt hela tiden när ni ska skapa sim?   Nu gäller det inte med alla, men det är lätt att det händer. Ja därför har jag skrivit just det här inlägget och hoppas att ni läser detta, eftersom att det kommer ta tid!

Lek med ansiktsdragen: Det är jätteviktigt! Superviktigt! Man kanske går in i skapa sim och trycker på första munnen, första näsan, första ansiktsformen och första ögonen. Tyvärr är detta det vanligaste man stöter på. Gå in på avancerat läge och fixa ansiktet där. Jag lovar att det kommer ge så mycket skillnad på din sim!


Bestäm en bakgrunds historia till din sim: Jag brukar inte skriva bakgrunds historier, men ibland gör jag det när jag har gott om tid på mig. Att skriva bakgrunds historian "Hen har haft ett bra liv med rika föräldrar som älskar henHen har fått ärva större delen av pengarna och har ett stort hus för sig själv. Hen har det väldigt lätt för sig och har ett perfekt jobb där hen har fått mycket pengar." är knappast kul att spela med. Skriv istället något i stil med "Hens föräldrar har aldrig varit rika och de dog när hen var liten. När hen blev tonåring förstod hon allvaret. Hens mormor var den ända i familjen som var kvar. Hen har det mycket svårt för sig och har flera problem att ta itu med..." är mycket mer en utmaning!


Gör inte simmen och/eller dess liv perfekt: Använd inte massa mods som Motherlode, katching och Testingcheatsenabld true, då kan simmen bli mycket tråkigare att spela med. Om simmen till exempel vill inleda en karriär inom idrott, låt hen gå på gym och låt hen bli bra på idrott! Låt hen bestiga nivån! Ge dig en utmaning!


Lägg ner mycket tid på personligheten: Lägg ner mycket tid på personligheten. Det är vanligt att man tar exakt samma personligheter varje gång. Det blir tråkigt då. Välj en dålig personlighet, och låt hen bemästra den personligheten. Då kan jag rekommendera personligheten Blyg. Om din sim har personligheten Blyg, låt hen vara bland obekant folk. Prata med dem andra simmarna.


Tänk ur simmens persbektiv: Låt simmen göra det hen vill göra, inte det hen inte vill göra. Självklart får men göra det, men snälla gör det inte så ofta då. Om simmen har egenskapen Ond, låt då hen ta godis från barn! Gör allt för att din sim ska må bra och ha ett bra liv.


Hejdå hoppas mi har nytta av tipsen   

Av samenta & emma fjortizzangels - 31 maj 2013 14:43

Det har släppts mer om den kommande Store-världen Dragon Valley. Längtar!!! Här kommer lite bilder från Dragon Valley:

 
Släpps den trettionde maj.

  

Juste den trettionde maj var igår! Men ja ni kan ändå kolla bilderna;)

 

Haha en bro!

 

Haha var det trevligt att brinna i närhet med din kärlek? Tycker han att det är roligt eller?

Ja det var inte alla bilder men datorn laggar så mycket! Hejdå  

Av samenta & emma fjortizzangels - 31 maj 2013 14:32

Var ni på Semesterparadis-eventet?  Det var inte jag. Jag vill inte åka ända dit men ja. Jag längtar verkligen tills det kommer ut! Det verkar vara ett jättekul! Semesterparadis kommer nog vara det bästa Sims 3-spelet någonsin, men tyvärr kanske det sista. Men det är inte säkert. Jag hoppas att de fortsätter göra nya Sims 3-spel åt oss nu när Sims 4 kommer ut. Ja Sims 3 Semesterparadis ska jag köpa precis när det kommer ut!!! Hejdå!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 31 maj 2013 14:20

Hej.  I förra inlägget pratade jag bara om Sims 4. Jag vill uttrycka mina åsikter. Jag tycker att det är en bra ide´ med Sims 4, jag menar, visst, vi har väntat på det nya så kallade Sims 4. Vi spelare som samlat på Sims 3 har lagt ner pengar på spelet och nu plötsligt kommer Sims 4 och förstör allt! Om ni fattar vad jag menar. Jag vill inte att det ska komma ett nytt Sims, men nu gör det bara det. Sims 4 ska vara ett bättre grafik spel. Jag tycker Sims 3 räcker! Om Sims 4 kommer måste man bara köpa det och slösar på pengar. Dessutom är jag medlem på Exchange igen (jag sabbade mitt account när jag inte hade spelat Sims 3 på flera månader, men tvingade mig ut till Sims 3 igen) och tänk om det inte kommer finnas Exchange! Jag kommer säkert köpa Sims 4 men jag vill inte ha det nu. Sims 4 håller på att publiseras just nu. Men hejdå!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 31 maj 2013 14:13

Hej!!   Har ni hört om sims 4?   det kmr ut nästa år!!  Här kmr en bild:

  observera att simmarna nt är klara så därför ser man bara ögonen och en del av håret.   i nästa inlägg ska jag skriva vad jag själv tycker om sims 4.  

Av samenta & emma fjortizzangels - 30 maj 2013 20:02

hej sry för att vi nt har bloggat på länge   

mycket har hänt sedan vi bloggade sist: pappa har fått en IMac (som jag bloggar på nu), har uppdaterat sims och det bästa är att pappa har fixat så att jag kan ladda ner igen från exchange igen!    

ja, för ett förlåt ska jag bildbomba nu:

  Header

  Sry för att bilden blev så stor...

Nej jag orkar nt mer    

Men ja vi ses puss  xoxo  


Tack Emma du är bäst!! <33 Ja jag är jättenöjd med den simmen så snälla härma helst nt.. Elr HÄRMA NT den och lägg den på eran egen blogg! Då blir jag ledsen för jag kämpade med henne!! Åter igen tack Emma <33 :D Xoxo :*

Presentation


hej välkommen till vår blogg♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards