thesims3fjortizzangel

Alla inlägg under mars 2013

hej

Av samenta & emma fjortizzangels - 7 mars 2013 19:02

jag kan ganska mycket fusk och mods på sims  vill bara säga att jag pch emma hälst vill hålla det för oss själva  vi gillar inte när det kanske kommer några från andr bloggar och snor våra fusk  idag ramlade/halkade jag på skolan och slog i handen och knät  ja, det var ju precis skönt  jag kunde inte vara med på idrotten och det var ju inte mycket bättre med emma  och det var volleyboll  aja kommer INTE skriva upp några mods/fusk/hack/cheats!!!  jag och emma är typ data-nördar och vi märker mer och mer för varje dag på sims och msp  kommer inte nämna några fusk, och nu har jag nog sagt det 100 gånger, jaja BAJJBAJJ men inte i brallan nej jag skämta bara, hejdå//sam  

Hej ska spela Sims nu kommer kanske lägga upp bilder på gubben jag gjort ses senare:**

Av samenta & emma fjortizzangels - 2 mars 2013 17:53

hej tänkte blogga nu lite innan jag ska spela sims 3  vet inte riktigt vad jag ska skriva men  ....jag kan berätta att jag nyss kommit hem från att suttit i bilen i 6 timmar   för jag har varit i sälen de var jobbigt att åka så långt  nu ska jag spela sims så hejdå   

 

hej

Av samenta & emma fjortizzangels - 2 mars 2013 10:46

  ville bara berätta att jag inte kommer blogga så mycket nu.. i alla fall inte på datorn  det går inte att blogga på pappas dator (som jag spelar mest på) och då får jag (för pappa) låna mammas nya jobbdator som hon vill att jag inte ska använda.  sry!   men jag är lite upptagen och ja, familjen kommer ju förstjag lägger faktiskt ner ganska mycket tid på datorn, det är inte bra!  men jag känner en som lägger ner 4-5 timmar vid datorn och spelar bara krigsspel.  ja hejdå så länge!   ska åka och bada senare  Sam bloggar från farmor och farfars dator  puss och kram så länge    

Av samenta & emma fjortizzangels - 1 mars 2013 18:22

förlåt så hemskt mycket att jag inte bloggat  men de är för att jag har åkt till sälen och åkt skidor varje dag och inte haft internet  ville bara berätta att jag är ledsen för de och så vill jag berätta att dagens moviestar är sanna!!! <3 hon är snäll,fin och i lvl 7.  

 

Presentation


hej välkommen till vår blogg♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards