thesims3fjortizzangel

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 17:34

Ladda ned:

 

Sportig Porsche

 

Mercedes

 

Limousin

 

Familjebil :D


 

Cool bil xD


Nedladdningssidan heter FreshPrinceCreations om ni vill ladda ner eller kolla på fler av hans bilar. Hejdå!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 17:16

Kolla bilden den är så LOL!  


                                                                           

Undrar vad hon tänker på...

Hejdå!  


Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 14:17

Hej igen.  Under julafton fick man gratis saker från Store. Här är de sakerna på bild:

 

Har inte just dem sakerna...

 

Har tomtens kläder i denna bild...

 

Har inget här...

 

Har buffe´bordet här. Det var sista bilden.

Hejdå!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 14:02

Jag tipsar om:  

                                                                          

Så här ser det ut när man går in på nedladdningssidan. 

 

Ni kan trycka på Store eller Exchange för att ladda ner. Exchange är gratis. På Store sidan kostar det Simpoints (Stav*).

Hejdå!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 13:53

Hej!  Sims 3 University Life är typ det ända Sims 3 som jag vill ha just nu! Det verkar jättekul! Här kommer en bild på fodralet:

                                                    

Jag vil haaaaaaaaa!!!! Hejdå!   



Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 11:28

Hej  Jag är lite sur:


 


Jag kan inte tvinga andra att checka bloggen, men jag vill gärna att bloggen ska få fler följare. Så jag skulle vilja be er om en tjänst: snälla kan ni sprida bloggen är ni snälla?! Det tar tid med inläggen hät på bloggen, och det känns ju onödigt om inga läser bloggen. Snälla sprid och kommentera bloggen och inläggen! Hejdå!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 11:20

Här kommer jag med ett jätte bra nedladdningstips:  

 

Jättefint hår!! Nedladdningssidan är Ace creators. Hejdå hoppas att ni gillar fåret som Elexis har gjort!  

Av samenta & emma fjortizzangels - 1 juni 2013 11:12

Hej jag har ide' troka just nu, det suger.  Men då tänkte jag att jag kanske kan ha en liten frågestund här. Här nere i kommentarerna på detta inlägg kan ni skriva frågorna, så gör jag små inlägg med svar på tre av frågorna. Ni kan också ge förslag på vad jag ska lägga upp för inlägg! Tacksam om ni vill fråga.  





                                                                            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej välkommen till vår blogg♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards